تبلیغات
الموت مدرسه باغدشت - سی توصیه مهم برای سلامتی
 
الموت مدرسه باغدشت
ایران برای همه ایرانیان
                                                        
درباره وبلاگ

روستای باغدشت یکی از روستاهای بسیار زیبا در منطقه الموت استان قزوین است این روستا از زمان حسن صباح رهبر فرقه اسماعیلیه یکی از پایگاه های دیدبانی آن زمان بوده وجود قلعه بیدلان و منطقه برجک بیانگر این ادعای تاریخیست ...مردم این روستا به زبان تاتی سخن می گویند شغل اصلی آنها کشاورزی (شالیکاری در حاشیه رود خانه الموت) شاهرود است ، در سالهای اخیر باغداری، پرورش زنبور نیز رونق پیدا کرده است
وجود رود خانه الموت وجاری بودن آن از وسط روستا علاوه بر رونق کشاورزی باعث پیشرفت باغدشت در ابعاد مختلف شده است... فاصله این روستا تا قزوین از جاده اکبرآباد 56 کیلومتر و از جاده معلم کلایه حدودا" 100 کیلو متر می باشد
جاده بین المللی قزوین الموت تنکابن دقیقا" از روستای باغدشت میگذرد که با وعده مسولین این جاده تا سه سال آینده صدرصد قابل بهره برداری خواهد شد
که با این روند روستای باغدشت به یکی از قطب های توریستی و گردشگری الموت تبدیل خواهد شد.
مدیر وبلاگ : شمس الدین رجبی
نظرسنجی
بنظر شمامطالب این وبلاگ تا چه اندازه برای معلمان و دانش آموزان ابتدایی مفید است








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
http://upload7.ir/images/84075577382879739866.png http://upload7.ir/images/41535826262108173861.png http://upload7.ir/images/72471571189655402957.png

سی توصیه مهم ،با حوصله مطالعه کنید

 

 

1 - هر روز 10 تا 30 دقیقه پیاده‌روى كنید و به هنگام راه رفتن، لبخند بزنید. این بهترین داروى ضدافسردگى است.

 

2- هر روز حداقل 10 دقیقه در یك مكان كاملاً ساكت و بى‌سر و صدا بنشینید.

 

3- هرگز از خوابتان نزنید. یك دستگاه ضبط فیلم بخرید و برنامه‌هاى تلویزیونى مورد علاقه‌تان كه شبها دیروقت پخش مى‌شوند را ضبط كنید و روز بعد ببینید.

 

4- هر روز صبح كه از خواب بلند مى‌شوید، جمله زیر را تكمیل كنید: «هدف امروز من .... است.»

 

۵ - با این سه «الف» زندگى كنید: انرژى، اشتیاق، احساس یگانگى...

سی توصیه مهم ،با حوصله مطالعه کنید

 

 

1 - هر روز 10 تا 30 دقیقه پیاده‌روى كنید و به هنگام راه رفتن، لبخند بزنید. این بهترین داروى ضدافسردگى است.

 

2- هر روز حداقل 10 دقیقه در یك مكان كاملاً ساكت و بى‌سر و صدا بنشینید.

 

3- هرگز از خوابتان نزنید. یك دستگاه ضبط فیلم بخرید و برنامه‌هاى تلویزیونى مورد علاقه‌تان كه شبها دیروقت پخش مى‌شوند را ضبط كنید و روز بعد ببینید.

 

4- هر روز صبح كه از خواب بلند مى‌شوید، جمله زیر را تكمیل كنید: «هدف امروز من .... است.»

 

۵ - با این سه «الف» زندگى كنید: انرژى، اشتیاق، احساس یگانگى

 

۶- نسبت به سال قبل كتاب‌هاى بیشترى بخوانید و بازى‌هاى بیشترى بكنید.

 

۷- هر روز زمانى را براى دعا، مدیتیشن، یوگا و یا نظایر آن بگذارید.

 

۸ - با افراد بالاتر از 70 ساله و نیز افراد كمتر از 6 ساله وقت بگذرانید.

 

۹- به هنگام بیدارى، رویاپردازى كنید.

 

۱۰ - بیشتر از میوه‌ها و سبزیجات تغذیه كنید.

 

۱۱- چاى سبز، مقدارى زیادى آب، كلم، بادام و فندق را در رژیم غذایى روزانه‌تان بگنجانید.

 

۱۲- سعى كنید هر روز بر روى لب حداقل سه نفر لبخند بیاورید.

 

۱۳- ریخت و پاش و آشفتگى را از خانه، ماشین و میز كارتان دور سازید.

 

۱۴- انرژى خود را صرف شایعات، موضوعات گذشته، افكار منفى یا چیزهایى كه از كنترل شما خارج است نكنید. در عوض، انرژى خود را مصروف جنبه‌هاى مثبت «زمان حاضر» سازید.

 

۱۵- بدانید كه زندگى مانند مدرسه است و شما براى یادگیرى به اینجا آمده‌اید. مسائل، جزئى از برنامه درسى است كه ظاهر مى‌شوند و از بین مى‌روند، درستمثل مسائل كلاس ریاضى، امّا درس‌هایى كه از آن‌ها یاد مى‌گیرید براى همیشه پا برجا مى‌ماند.

 

۱۶- صبحانه را زیاد، ناهار را متوسط و شام را كم بخورید.

 

۱۷- خودتان را زیاد جدّى نگیرید. هیچكس دیگر هم این كار را نمى‌كند.

 

۱۸- لزومى ندارد كه در هر بحثى برنده شوید، اختلاف نظرها را بپذیرید.

 

۱۹- با گذشته خود صلح كنید تا «حال»تان خراب نشود.

 

۲۰- زندگى خودتان را با دیگران مقایسه نكنید.

 

۲۱- هیچكس مسئول شادى و رضایت شما نیست بجز خودتان.

 

۲۲- هر مصیبت یا ضایعه‌اى كه برایتان پیش مى‌آید به خودتان بگوئید: «آیا 5 سال دیگر، این اتفاق اهمیتى خواهد داشت؟»

 

۲۳- همه را به خاطر همه چیز ببخشید.

 

۲۴- آنچه دیگران درباره شما فكر مى‌كنند به شما مربوط نیست.

 

۲۵- هر وضعیتى، چه خوب و چه بد، تغییر خواهد كرد.

 

۲۶- به هنگام بیمارى، كارتان از شما مراقبت نمى‌كند، دوستانتان از شما مراقبت مى‌كنند. تماس خود را با آن‌ها حفظ كنید.

 

۲۷ - بهترین اتفاق براى شما هنوز روى نداده است.

 

۲۸- گاه گاهى به افراد خانواده‌تان تلفن كنید و بهشان بگوئید كه به فكرشان هستید.

 

۲۹- هر شب قبل از رفتن به رختخواب، جمله زیر را تكمیل كنید. «من امروز به خاطر ... خوشحال و سپاسگزارم».

 

۳۰ - این متن را براى كسانى كه دوستشان دارید بفرستید (سخنان حکیمانه)





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 01:49 ق.ظ
Hello! Someone in my Myspace group shared this site with us so I
came to give it a look. I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
Wonderful blog and brilliant style and design.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر