تبلیغات
الموت مدرسه باغدشت - کامنت یک همکار فرهنگی بازنشسته" سمنانی" به حاجی بابایی
 
الموت مدرسه باغدشت
ایران برای همه ایرانیان
                                                        
درباره وبلاگ

روستای باغدشت یکی از روستاهای بسیار زیبا در منطقه الموت استان قزوین است این روستا از زمان حسن صباح رهبر فرقه اسماعیلیه یکی از پایگاه های دیدبانی آن زمان بوده وجود قلعه بیدلان و منطقه برجک بیانگر این ادعای تاریخیست ...مردم این روستا به زبان تاتی سخن می گویند شغل اصلی آنها کشاورزی (شالیکاری در حاشیه رود خانه الموت) شاهرود است ، در سالهای اخیر باغداری، پرورش زنبور نیز رونق پیدا کرده است
وجود رود خانه الموت وجاری بودن آن از وسط روستا علاوه بر رونق کشاورزی باعث پیشرفت باغدشت در ابعاد مختلف شده است... فاصله این روستا تا قزوین از جاده اکبرآباد 56 کیلومتر و از جاده معلم کلایه حدودا" 100 کیلو متر می باشد
جاده بین المللی قزوین الموت تنکابن دقیقا" از روستای باغدشت میگذرد که با وعده مسولین این جاده تا سه سال آینده صدرصد قابل بهره برداری خواهد شد
که با این روند روستای باغدشت به یکی از قطب های توریستی و گردشگری الموت تبدیل خواهد شد.
مدیر وبلاگ : شمس الدین رجبی
نظرسنجی
بنظر شمامطالب این وبلاگ تا چه اندازه برای معلمان و دانش آموزان ابتدایی مفید است








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
http://upload7.ir/images/84075577382879739866.png http://upload7.ir/images/41535826262108173861.png http://upload7.ir/images/72471571189655402957.png

ایشان یک آدم خوب ومتعهدی هستند منتهی بدرد این وزارت خانه نمی خورند !! چون از نظر علمی توانایی اینکار راندارند!

 

سلام خدمت همه همکاران .خداییش حقوق و امکاناتی که به ما میدند یه ظلم بزرگی در حق قشر فرهنگی وحتی همه مردم ، چرا که یک فرهنگی ای که توانایی اداره مالی زندگی رو با این حقوق نداره همش به فکر یه منبع اقتصادی دیگه هست ، و با این شرایط وقتی برای مطالعه و تحقیق بیشتر و سرمایه گذاری روی دانش آموزان نمی مونه . این وضعیت در ایران در حالی است که کشورهای خارجی و پیشرفته، بیشترین حقوق و امکانات را در اختیار معلمان و اساتید می گذارند چرا که فهمیده اند که نقطه پیشرفت یک کشور از کجا شروع میشه . نمی دونم منظورم را فهمیدید یا نه . کی دولت های ما میخوان به جامعه فرهنگیان اهمیت بدند من که نمی دونم خدا به خیر کنه !!!!

  

انتقادات وارده به دکترحاجی بابایی

 

1-خودرایی

2-شتاب زدگی

3-عجول

4-بی برنامه

5-شعارزدگی شدید

6-استفاده ابزاری ازارزش های دینی ومذهبی ؛مثلا مدارس قرآنی که فقط موازی کاریست

7-انتصاب مدیران توصیه شده ؛کم توان ؛بداخلاق ؛بی حوصله(نمونه بارزآن استان سمنان...)

8-عدم قبول مسئولیت درمواقع بروزحادثه واتفاق

9-موقعیت سنجی به نفع خود؛نمونه آن الان داره احساس مینکه بایدبره کنارداره نظام رتبه بندی معلمان رامطرح میکنه!!!

10-تخریب ساختاراجرایی مدارس باایجادمجتمع های آموزشی

11-توجیه گردروغین...مدارس هوشمند...

12-واردکردن نیروهای بدون تخصص ؛بعضابدون گزینش ؛فامیلی ووابسته ؛نمونه های بسیاراست

13-بی توجه به قانون بویژه دراستخدام...

14-دگرگونی درساختاراجرایی ادارات کل ؛درادارات کل ادارات کوچکتری ایجادشده است مثلا اداره تامین وآموزش نیروی انسانی که شایددراداره کل 5نفرنیرونداشته باشه حالا رئیس این اداره فوق العاده مدیریت داره میگیره آنوقت معلم بدبخت بایدبره سرکلاس بدون فوق العاده...

ایشان یک آدم خوب ومتعهدی هستند منتهی بدرد اینوزارت خانه نمی خورند !! چون از نظر علمی توانیی اینکار راندارند!

 

سلام خدمت همه همکاران .خداییش حقوق و امکاناتی که به ما میدند یه ظلم بزرگی در حق قشر فرهنگی وحتی همه مردم ، چرا که یک فرهنگی ای که توانایی اداره مالی زندگی رو با این حقوق نداره همش به فکر یه منبع اقتصادی دیگه هست ، و با این شرایط وقتی برای مطالعه و تحقیق بیشتر و سرمایه گذاری روی دانش آموزان نمی مونه . این وضعیت در ایران در حالی است که کشورهای خارجی و پیشرفته، بیشترین حقوق و امکانات را در اختیار معلمان و اساتید می گذارند چرا که فهمیده اند که نقطه پیشرفت یک کشور از کجا شروع میشه . نمی دونم منظورم را فهمیدید یا نه . کی دولت های ما میخوان به جامعه فرهنگیان اهمیت بدند من که نمی دونم خدا به خیر کنه !!!!

 

 

انتقادات وارده به دکترحاجی بابایی

1-خودرای

2-شتاب زده

3-عجول

4-بی برنامه

5-شعارزدگی شدید

6-استفاده ابزاری ازارزش های دینی ومذهبی ؛مثلا مدارس قرآنی که فقط موازی کاریست

7-انتصاب مدیران توصیه شده ؛کم توان ؛بداخلاق ؛بی حوصله(نمونه بارزآن استان سمنان...)

8-عدم قبول مسئولیت درمواقع بروزحادثه واتفاق

9-موقعیت سنجی به نفع خود؛نمونه آن الان داره احساس مینکه بایدبره کنارداره نظام رتبه بندی معلمان رامطرح میکنه!!!

10-تخریب ساختاراجرایی مدارس باایجادمجتمع های آموزشی

11-توجیه گردروغین...

12-واردکردن نیروهای بدون تخصص ؛بعضابدون گزینش ؛فامیلی ووابسته ؛نمونه های بسیاراست

13-بی توجه به قانون بویژه دراستخدامی مهرآفرین

14-دگرگونی درساختاراجرایی ادارات کل ؛درادارات کل ادارات کوچکتری ایجادشده است مثلا اداره تامین وآموزش نیروی انسانی که شایددراداره کل 5نفرنیرونداشته باشه حالا رئیس این اداره فوق العاده مدیریت داره میگیره آنوقت معلم بدبخت بایدبره سرکلاس بدون فوق العاده

15-بی توجه به نیروهای صف (معلم کلاس)ازنظرمادی وحتی معنوی

16-رواج رفیق بازی ودوست بازی وفامیل بازی بویژه درانتصابات مدیران ستادی ؛مدارس و.....

17-بهم ریختگی سازماندهی نیروی انسانی درشروع سال تحصیلی ؛درسال 91/92دراستان سمنان دبیرزیست شناسی دبیرستان دردوره ابتدایی درکلاس پنجم ویاششم تدریس داشته است ازاین قبیل همکاران فراوانند.فقط به صرف اینکه مانیروکمبودنداریم وسازمان کلاسی پایه ششم خوب بسته شده است

18-بی نظمی درسیستم تشویق وتنبیه ؛خوب وبدیکی هستندوبعضاکسانی که نزدیکترندتوفیقات بیشتری دارند.برای نمونه دردوره ایشان اگربازدیدی ازوزارتخانه ویااداره کل ازیک مدرسه صورت میگرفت تمام همکاران آن مدرسه تشویق کتبی میشدنددیگه کاری نداشتندببینندکی خوبه کی متوسط وکدام نیرونیازبه بازآموزی

19-اجباری کردن اردوهای راهیان نوروازبین رفتن استعدادهای درخشان مملکت

20-عدم ارزیابی ازمدیران چه درستادوچه درمدارس ؛برای مثال اگرنیرویی مدیرمدرسه باشه دیگه تابازنشستگی ایشان مدیره حالا ایشان خودش راارتقاداده باشه یانه کاری ندارندفقط رفیق بازی

21-بشدت تحت تاثیرائمه جمعه درانتصابات مخصوصامدیران کل ایشان؛که بگندماارزشی وولایتی هستیم

22-سیاستزدگی شدیددرآموزش وپرورش

23-ایجادروحیه پرخاشگری دربین بعضانیروهای ستادی

24-یکدندگی درابلاغ واجرای بی چون وچرای مصوبات وقوانین

25-بی ثباتی درابلاغ مصوبات ؛پارسال مدیران مناطق شعارشان این بود100درصدمدارس ابتدایی یک نوبته ودرشیفت صبح فعال هستندولی امسال باعنایت به اینکه متوجه شدندکلاس های ششم نبایدکنارکلاس اول ودوم وسوم باشندبعضی ازاین کلاس ها(دوره دوم ابتدایی)رادارندبه نوبت دوم انتقال میدند.

26-عدم توجه به قابلیت ها وتوان های مدیریتی افرادبرای انتصاب مدیریت مناطق وشهرستان ها(مدیرمنطقه ای که نتواندیک نامه الکترونیک نوشته وارسال نمایدچگونه میتواندمدعی باشدکه منطقه راداره هوشمندمیکنه)فقط شعار

27-بی توجهی به واریزسرانه مدارس درسال 91/92سوال کنیدازمدیران سرانه آنهاکی واریزشده

28-اختلاف زیاددردادن پاداش معلمان نمونه منطقه ای ؛استانی وکشوری ؛دراین سالها معلمان کشوری به اندازه قیمت یکدستگاه پرایدوفیش حج عمره پاداش گرفتند؛معلمان نمونه استانی 500000هزارتومان ومنطقه 300000هزارتومان؛کدام سیستم تشویقی این رویه رامیپذیرد

29-بخشش کامل آموزشکده های فنی وحرفه به آموزش عالی ؛اگرقدرت داشت این آموزشکده هارانگهمیداشت وکمکی بودبرای هنرستان های فنی وحرفه ای وکاردانش

30-تخلف شدیددرجذب معلمان قرآنی که باپارتی بازی ونامه های محرمانه بصورت شرکتی جذب شدندوالان درطرح مهرآفرین خیلی راحت استخدام شدند.ودربرخی شهرستان ها ازآنهابعنوان مربی پرورشی استفاده مینمایند

31-الزام کردن مدیران برای رفتن به مدارس در15روزاول تیرماه بدون درنظرگرفتن اضافه کاری و....بازرنگی که معاونان ایشان دارندسریع آیین نامه اجرایی مدارس راتغییرداده ومیگندخب آیین نامه میگه که مدیران باید15روزاول تیرماه به مدارس برنددرحالیکه این فقط برای مدیران دوره متوسطه بوده است

32-ایجادسرخوردگی ؛ازبین بردن روحیه وروان همکاران متقاضی انتقال بویژه در2ویا3سال اخیروبخصوص دراواخرشهریورماه

33-اولویت اول برای ایشان ؛اول پرداخت اضافه کاری نیروهای ستادی است وبعدنیروهای صف (معلم ومدیر)

34-رواج کاغذبازی ؛نمره دهی باطراحی توافقنامه های انعقادی بین مدیران ومعلمان

35-برگزاری ضیافت افطاری برای همکاران ؛بنظرشمااینکاردرست تراست ویاپرداخت همین هزینه به چنددانش آموزبی بضاعت

36-داشتن تیک عصبی وانتقال آن به معاونان خود

37-استفاده ازابزارتهدید؛قطع حقوق ؛معرفی به کارگزینی برای نیروهای مازاد؛آقای وزیراگرنیازداری استخدام کن ودیگه مازادمفهومی نداره واگرنیازنداری استخدام نکن

38-بی توجهی به نظام پیشنهادات ؛سامانه رابرای این منظورتعریف کردندولی پیشنهادات شایدبعداز3ویا4ماه زمان ببره برای بررسی

39-بی برنامه گی شدیددررویه های مربوط به درجات ؛عالی ؛خبره وارشد؛همکاری درسال 89ازنظرسیستم حقوق عالی شده الان باید50تا100صفحه تجربیات خودش رابافرمت pdfتنظیم کرده وارسال کنه ؛این کارفقطبرای کافی نت هادرآمدبسیارخوبی داشته وبرای یک مجموعه 50صفحه ای مبالغی نزدیک به 30هزارتومان هم گرفتنددراین زمینه جناب دکتراشتغال زایی خوبی داشتند.

40-استفاده ازخدمتگزارونیروی اداری برای پوشش کلاس دردوره ابتدایی

وامامحاسن

41-اجباربه یکدست نمودن لباس های فرم دانش آموزان مخصوصا دردوره های راهنمایی ومتوسطه

42-تعطیلی پنجشنبه ها وکاهش ساعات برخی ازدروس دردوره اول راهنمایی ؛علوم از4ساعت به 3ساعت ؛ادبیات فارسی از5ساعت به 4ساعت فقط بااین دیدکه پنجشنبه تعطیل باشه وروزهای دیگه دانش آموز7ساعته نباشه ونه بانگاهی دیگر

1-خوش تیپی

2-بی خیالی

3-خنده روبودن همراه بابی تفاوتی

4-عاشق مصاحبه کردن

5-توجیه گرخوبی بودن

6-دوستدارپست ومقام

یک دلسوزعلاقمندبه شغل معلمی دربدوورودبه آموزش وپرورش.... ولی الآن منتظرزودتربازنشسته شدن باعث تاسف است





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر